Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1108 114 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01(480) (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Schimb de experienţă şi bune practici privind educaţia finlandeză, centrată pe profesor şi pe elev. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 9-13. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01(480) | ||||||
Pag. 9-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează rezultatele unei vizite de studiu în Finlanda, întreprinse recent de un grup de manageri şi profesori, pentru a cunoaşte în detalii sistemul educaţional şi contextul în care acesta s-a dezvoltat şi a atins performanţe remarcabile. Se prezintă mai multe priorităţi politice vizavi de educaţie şi de centrarea ei pe elev şi pe profesor, deopotrivă. De asemenea, se scot în evidenţă diverse practici pozitive, relevante pentru îmbunătăţirea învăţământului din Republica Moldova, la etapa actuală. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, sistemul educaţional finlandez, elevi, profesori, învăţare pe tot parcursul vieţii, performanţă, inovaţie, calitate, bune practici, education, Finnish education system, pupils, teachers, lifelong learning, performance, innovation, Quality, good practices |
||||||
|