Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
814 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Discuţia de grup ca probă de evaluare orală. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 58-62. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 58-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul de evaluare a competenţelor de comunicare, evaluarea orală nu poate fi ocolită. În acest sens, este relevantă capacitatea elevului de a construi şi rosti un discurs şi de a se încadra în discuţii la subiecte accesibile ca vârstă şi instruire. Evaluarea transparentă şi obiectivă impune aplicarea unor criterii, materializate în indicatori şi descriptori. Observarea unei discuţii de grup, ca probă orală, impune o structură clară de indicatori şi descriptori, care vizează următoarele criterii: corespunderea cu sarcina; corectitudinea ştiinţifică a declaraţiilor/validitatea argumentelor; corectitudinea de limbă; respectarea limitei de întindere. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare orală, discuţie, criterii, indicatori, descriptori, oral communication, discussion, criteria, indicators, Descriptors |
||||||
|