Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
978 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 11:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:53+37.015.3 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Fizică (1738) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4035) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, ŞARGAROVSCHI, Sergiu. Experimentul la fizică – o metodologie eficientă de formare la elevi a deprinderilor practice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 39-42. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:53+37.015.3 | ||||||
Pag. 39-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se demonstrează aspectul formativ al experimentului de laborator la orele de fizică în lumina dezvoltării cognitive a elevilor, urmând modelul constructivist. De asemenea, se accentuează importanţa experimentului virtual în dezvoltarea competenţelor de investigaţie ştiinţifică prin modelarea fenomenelor şi a proceselor la calculator. |
||||||
Cuvinte-cheie experiment, clasificarea experimentelor, criterii de clasificare, experiment de laborator, experiment virtual, lucrări de laborator, cognitivist, constructivist, formativ, experiment, classification of experiments, classification criteria, laboratory experiment, virtual experiment, laboratory work, cognitivist, constructivist, formative |
||||||
|