Aplicaţii practice privind dezvoltarea creativităţii la orele de istorie la treapta liceală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
653 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-24 12:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5/.6.036:94 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Istoria generală (528)
SM ISO690:2012
ROIBU, Tatiana. Aplicaţii practice privind dezvoltarea creativităţii la orele de istorie la treapta liceală. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 3(103), pp. 45-48. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(103) / 2017 / ISSN 1810-6455

Aplicaţii practice privind dezvoltarea creativităţii la orele de istorie la treapta liceală

Practical Approaches to the Development of High-School Students’ Creativity in History Classes

CZU: 373.5/.6.036:94

Pag. 45-48

Roibu Tatiana
 
Academia de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2019


Rezumat

Articolul prezintă aplicaţii practice pentru dezvoltarea creativităţii la orele de istorie (epoca modernă), utilizând tehnica Cubul, tehnica Explozia stelară, jocul didactic Cuvinte încrucişate, teatrul social. Activităţile propuse, însoţite de concluzii şi recomandări metodice, stimulează interesul faţă de istorie, dezvoltă facultăţile cognitive şi imaginaţia, antrenează spiritul de colaborare, contribuind la formarea armonioasă a personalităţii elevilor

The article presents a number of practical approaches to students’ creative development in History classes (the modern era), which involve using such techniques as the Cube, the Stellar Explosion, the crossword, and social theater. The proposed activities, presented with conclusions and methodological recommendations, stimulate the students’ interest in history, develop their cognitive faculties and their imagination, and train their collaborative spirit, contributing to the harmonious formation of the students’ personalities

Cuvinte-cheie
istorie, creativitate, metodă, cuvinte încrucişate, teatru social,

history, creativity, Method, crossword, social theater