Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-24 12:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5/.6.036:94 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Istoria generală (528) |
SM ISO690:2012 ROIBU, Tatiana. Aplicaţii practice privind dezvoltarea creativităţii la orele de istorie la treapta liceală. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 3(103), pp. 45-48. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(103) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5/.6.036:94 | ||||||
Pag. 45-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă aplicaţii practice pentru dezvoltarea creativităţii la orele de istorie (epoca modernă), utilizând tehnica Cubul, tehnica Explozia stelară, jocul didactic Cuvinte încrucişate, teatrul social. Activităţile propuse, însoţite de concluzii şi recomandări metodice, stimulează interesul faţă de istorie, dezvoltă facultăţile cognitive şi imaginaţia, antrenează spiritul de colaborare, contribuind la formarea armonioasă a personalităţii elevilor |
||||||
Cuvinte-cheie istorie, creativitate, metodă, cuvinte încrucişate, teatru social, history, creativity, Method, crossword, social theater |
||||||
|