Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
701 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-20 22:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.135.1 (34) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2112) |
SM ISO690:2012 SUFF (CARTALEANU), Elena. Textul literar şi educaţia civică: manus manum lavat. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 37-39. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.135.1 | ||||||
Pag. 37-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul examinează oportunităţile de utilizare a textelor literare de proporţii, studiate de către elevi la cursul şcolar de limbă şi literatură română, în demersul didactic la disciplina Educaţia civică. După unele consideraţii generale, principiul acestei abordări este exemplificat pe conţinuturile recomandate la educaţia civică în clasele de liceu şi romanul Ion de Liviu Rebreanu. Se sugerează mai multe posibile conexiuni dintre liniile de subiect ale romanului şi temele legate de relaţii interpersonale, lege şi drept, sănătate, creşterea personală şi orientarea pentru carieră etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educație civică, limba şi literatura română, liceu, text literar, roman, citizenship education, Romanian language and literature, high school, fiction, novel |
||||||
|