Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
637 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 07:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1.015.3 (2) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
SM ISO690:2012 LÎSENCO, Serghei. Dezvoltarea gândirii critice la elevii şcolilor profesionale: o necesitate sau un lux? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 24-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1.015.3 | ||||||
Pag. 24-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă reflecţiile şi experienţele participanţilor la cursul Gândire critică pentru dezvoltarea competenţelor profesionale în cadrul proiectului CONSEPT. Cursanţii au aplicat conceptele învăţate în activităţile cu elevii şi colegii lor, evidenţiind necesitatea şi importanţa dezvoltării gândirii critice la elevii şcolilor profesionale. Aceste experienţe sporesc încrederea că, prin urmare, calitatea învăţământului profesional din Republica Moldova se îmbunătăţeşte semnificativ. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire critică, educație vocațională, calitate, tehnică, critical thinking, vocational education, Quality, techniques |
||||||
|