Dezvoltarea gândirii critice la elevii şcolilor profesionale: o necesitate sau un lux?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
637 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 07:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.1.015.3 (2)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276)
SM ISO690:2012
LÎSENCO, Serghei. Dezvoltarea gândirii critice la elevii şcolilor profesionale: o necesitate sau un lux? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 24-26. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea gândirii critice la elevii şcolilor profesionale: o necesitate sau un lux?

Developing Critical Thinking in Vocational School Students: a Necessity or a Luxury?

CZU: 377.1.015.3

Pag. 24-26

Lîsenco Serghei
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

Articolul prezintă reflecţiile şi experienţele participanţilor la cursul Gândire critică pentru dezvoltarea competenţelor profesionale în cadrul proiectului CONSEPT. Cursanţii au aplicat conceptele învăţate în activităţile cu elevii şi colegii lor, evidenţiind necesitatea şi importanţa dezvoltării gândirii critice la elevii şcolilor profesionale. Aceste experienţe sporesc încrederea că, prin urmare, calitatea învăţământului profesional din Republica Moldova se îmbunătăţeşte semnificativ.

The article presents the reflections and experiences of the participants at the course Critical Thinking for the Development of Professional Competences in the CONSEPT project. The participants applied the learned concepts in activities directed at their students and their colleagues, highlighting the need and importance of developing critical thinking in vocational schools students. These experiences build our confidence in the fact that the quality of vocational education in Moldova is improving significantly.

Cuvinte-cheie
gândire critică, educație vocațională, calitate, tehnică,

critical thinking, vocational education, Quality, techniques