Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
620 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-07 20:59 |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Dimensiuni conceptuale ale cunoaşterii ştiinţifice în procesul educaţional
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 135-138. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 135-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article there was analysed the concept of scientific inquiry, the fundamental levels of scientific inquiry: empirical– receptive and theoretical – rational, the stages of shaping of scientific inquiry, the conceptual nucleus of scientific theory and its functions. |
||||||
|