Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
683 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 20:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
070:316.77:659.4 (1) |
Ziare. Presă. Jurnalism (562) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (801) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390) |
SM ISO690:2012 CEBAN (BOTNARIUC), Marina. Campaniile mediatice – forme de promovare a mesajelor sociale . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2019, nr. 3(123), pp. 23-26. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(123) / 2019 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 070:316.77:659.4 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mesajele transmise prin intermediul presei au valoare dacă sunt susceptibile să realizeze funcțiile social-comunica-ționale și dacă generează reacții din partea publicului. Potențialul campaniilor mediatice de a solidariza publicul poate fi măsurat prin problemele soluționate într-un interval prestabilit de timp. |
||||||
Cuvinte-cheie audiență, campanie mediatică, campanie socială, instituţie mass-media, mesaj social, solidarizare, valoare socială, audience, media campaign, social campaign, mass-media institution, social message, solidarity, social value |
||||||
|