Campaniile mediatice – forme de promovare a  mesajelor sociale 
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
683 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 20:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
070:316.77:659.4 (1)
Ziare. Presă. Jurnalism (562)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (801)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390)
SM ISO690:2012
CEBAN (BOTNARIUC), Marina. Campaniile mediatice – forme de promovare a  mesajelor sociale . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2019, nr. 3(123), pp. 23-26. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 3(123) / 2019 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Campaniile mediatice – forme de promovare a  mesajelor sociale 

Media campaigns as forms of promoting social messages

CZU: 070:316.77:659.4

Pag. 23-26

Ceban (Botnariuc) Marina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 mai 2019


Rezumat

Mesajele transmise prin intermediul presei au valoare dacă sunt susceptibile să realizeze funcțiile social-comunica-ționale și dacă generează reacții din partea publicului. Potențialul campaniilor mediatice de a solidariza publicul poate fi măsurat prin problemele soluționate într-un interval prestabilit de timp.

The messages transmitted through the media have value if they are able to perform the social communication functions and if they generate feedback from the public. The potential media campaigns to show solidarity on behalf of the public can be measured by the problems solved within a predeterminated span of time.

Cuvinte-cheie
audiență, campanie mediatică, campanie socială, instituţie mass-media, mesaj social, solidarizare, valoare socială,

audience, media campaign, social campaign, mass-media institution, social message, solidarity, social value