Testarea - metodă eficientă de evaluare a rezultatelor școlare la matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
752 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 11:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.263 (18)
Educație (14644)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Valentina. Testarea - metodă eficientă de evaluare a rezultatelor școlare la matematică. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 51-57. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470

Testarea - metodă eficientă de evaluare a rezultatelor școlare la matematică

Testing – effective method of assessing school's results in mathematics

CZU: 371.263

Pag. 51-57

Ciobanu Valentina
 
Centrul de Excelență în Energetică și Electronică din Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

Testul este un instrument modern, eficient şi frecvent utilizat în evaluarea educaţională la disciplina Matematică, cu structura, calităţile şi însuşirile sale specifice. Problematica testelor în evaluarea educaţională este una suficient de amplă şi de relevantă, de aceea merită o atenţie aparte. Elaborarea unui test este o adevărată artă: acesta trebuie să fie corect, transparent, bine structurat, itemii să fie corelaţi cu obiectivele şi diversificaţi astfel, încât rezultatul final să pună în evidenţă progresul elevului.

The test is a modern, efficient and effective tool frequently used in Mathematic's assessment, with specific structure, qualities and attributes. The issue of test in the educational assessment is sufficiently broad and relevant that deserves special attention. Developing a test it is a true art – it must be correctly, transparently, well structured, the items being correlated with the objectives and diversified so that the final result will highlight the student's progress.

Cuvinte-cheie
test, evaluareeducaţională, metodă, Standard, structura, obiectiv, item, cunoştinţe, rezultat, competenţă,

test, educational assessment, Method, standard, structure, bbjective, item, knowledge, result, competence