Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
752 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 11:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.263 (18) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Valentina. Testarea - metodă eficientă de evaluare a rezultatelor școlare la matematică. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 51-57. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.263 | ||||||
Pag. 51-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Testul este un instrument modern, eficient şi frecvent utilizat în evaluarea educaţională la disciplina Matematică, cu structura, calităţile şi însuşirile sale specifice. Problematica testelor în evaluarea educaţională este una suficient de amplă şi de relevantă, de aceea merită o atenţie aparte. Elaborarea unui test este o adevărată artă: acesta trebuie să fie corect, transparent, bine structurat, itemii să fie corelaţi cu obiectivele şi diversificaţi astfel, încât rezultatul final să pună în evidenţă progresul elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie test, evaluareeducaţională, metodă, Standard, structura, obiectiv, item, cunoştinţe, rezultat, competenţă, test, educational assessment, Method, standard, structure, bbjective, item, knowledge, result, competence |
||||||
|