Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1415 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091+376 (1) |
Organizarea instruirii (552) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 PETROV, Elena. Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 45-60. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091+376 | ||||||
Pag. 45-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol descrie rezultatele evaluării opiniilor și atitudinilor cadrelor didactice din școli și grădinițe, implicate în programe de formare continuă, privind necesitatea și utilitatea formării continue în domeniul Educației incluzive. Analiza datelor colectate denotă necesitatea stringentă de a valorifica planificat și organizat posibilitățile cursurilor de formare continuă în domeniul Educației incluzive pentru a consolida profilul incluziv al cadrelor didactice și a forma atitudini proactive în activitatea didactică. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, cadre didactice, formare continuă, profilul cadrului didactic incluziv, competențe, cunoştinţe, atitudini proactive |
||||||
|