Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
966 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 16:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
53.372.8(498) (1) |
Fizică (1738) |
SM ISO690:2012 CHIORAN, Viorica, POPOVICI, Maria. Proiectul, o metodă modernă de învăţare a fizicii. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2018, nr. 1-2(61-62), pp. 105-118. ISSN 1810-6498. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi Tehnologiile Moderne | ||||||
Numărul 1-2(61-62) / 2018 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349 | ||||||
|
||||||
CZU: 53.372.8(498) | ||||||
Pag. 105-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol conţine în prima parte unele repere teoretice despre „Metoda proiectului ca metodă alternativă de învăţare – evaluare” şi este structurat astfel: introducere, definirea conceptului, structura unui proiect, etapele realizării unui proiect, elemente ce ţin de managementul proiectului, evaluarea proiectului, rolul profesorului în aplicarea acestei metode moderne de învăţare şi avantajele folosirii acestei metode. În partea a doua a articolului este prezentat un model de proiect realizat cu elevii din gimnaziu |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, produs finit, evaluare., management |
||||||
|