Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
883 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 19:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:378.14-057.875 (1) |
Management (1901) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 REABOI-PETRACHI, Viorica. Condițiile realizării managementului timpului în învățarea autoreglată a studenților. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 267-270. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:378.14-057.875 | ||||||
Pag. 267-270 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul reformării sistemului de învăţământ reflectat în finalităţile educaţiei din Republica Moldova, au apărut elemente inovatoare susceptibile să genereze un randament sporit al politicilor educaţionale. Astfel, pentru a se ajunge în final la un proces de învaţare viabil, facil şi performant, a fost necesară adoptarea unor principii de acţiune care implică, în ansamblu, managementul timpului, centrat pe formarea şi dezvoltarea personalităţii umane, a abilităţilor şi competenţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie timp academic, managementul timpului, condițiile timpului, motivația intinsecă/extrinsecă, auto-motivarea. |
||||||
|