Condițiile realizării managementului timpului în învățarea autoreglată a studenților
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
883 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-02 19:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:378.14-057.875 (1)
Management (1901)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
REABOI-PETRACHI, Viorica. Condițiile realizării managementului timpului în învățarea autoreglată a studenților. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 267-270. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Condițiile realizării managementului timpului în învățarea autoreglată a studenților

Conditions for the administration of time management in authorized education of students

CZU: 005:378.14-057.875

Pag. 267-270

Reaboi-Petrachi Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

În contextul reformării sistemului de învăţământ reflectat în finalităţile educaţiei din Republica Moldova, au apărut elemente inovatoare susceptibile să genereze un randament sporit al politicilor educaţionale. Astfel, pentru a se ajunge în final la un proces de învaţare viabil, facil şi performant, a fost necesară adoptarea unor principii de acţiune care implică, în ansamblu, managementul timpului, centrat pe formarea şi dezvoltarea personalităţii umane, a abilităţilor şi competenţelor.

The context of the reform of the education system reflected in the educational achievements of the Republic of Moldova, innovative elements emerged that are likely to generate a higher return on educational policies. Thus, in order to finally achieve a viable, easy and performing learning process, it was necessary to adopt action principles that involve, as a whole, time management centered on the formation and development of human personality, abilities and skills.

Cuvinte-cheie
timp academic, managementul timpului, condițiile timpului, motivația intinsecă/extrinsecă,

auto-motivarea.