Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1403 119 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 00:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
612.821:373.3-053.5 (1) |
Fiziologie. Fiziologie umană și comparată (725) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 GROSU, Oxana. Implicarea memoriei în procesul de învățare la elevii de vârstă școlară mică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 240-242. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 612.821:373.3-053.5 | ||||||
Pag. 240-242 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Memoria este unul dintre procesele psihice care stau la baza procesului de învățare școlară. Învățarea este tratată în corelație cu memoria, iar noile condiții în care este pus să acționeze elevul de vârstă școlară mică înaintează sarcini mult mai complexe, producând schimbări importante ale memoriei. Fără procesele memoriei învățarea școlară este de neconceput, deoarece memorarea, păstrarea, recunoașterea și reproducerea materialului studiat sunt condiții indispensabile în însușirea cunoștințelor în școală. De aceea, dezvoltarea și optimizarea memoriei la elevii de vârstă școlară mică rămâne o preocupare importantă a educației. Scopul studiului dat este de a determina specificul implicării memoriei în procesul de învățare la elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie memorie, elevi, învăţare, dezvoltare, corelaţie, cunoștințe. |
||||||
|