Implicarea memoriei în procesul de învățare  la elevii de vârstă școlară mică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1403 119
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 00:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
612.821:373.3-053.5 (1)
Fiziologie. Fiziologie umană și comparată (725)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
GROSU, Oxana. Implicarea memoriei în procesul de învățare  la elevii de vârstă școlară mică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 240-242. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Implicarea memoriei în procesul de învățare  la elevii de vârstă școlară mică

Children memory implication for learning in primary school

CZU: 612.821:373.3-053.5

Pag. 240-242

Grosu Oxana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Memoria este unul dintre procesele psihice care stau la baza procesului de învățare școlară. Învățarea este tratată în corelație cu memoria, iar noile condiții în care este pus să acționeze elevul de vârstă școlară mică înaintează sarcini mult mai complexe, producând schimbări importante ale memoriei. Fără procesele memoriei învățarea școlară este de neconceput, deoarece memorarea, păstrarea, recunoașterea și reproducerea materialului studiat sunt condiții indispensabile în însușirea cunoștințelor în școală. De aceea, dezvoltarea și optimizarea memoriei la elevii de vârstă școlară mică rămâne o preocupare importantă a educației. Scopul studiului dat este de a determina specificul implicării memoriei în procesul de învățare la elevi.

Memory is one of the mental process considered the basis of learning. There is a strong correlation between memory and learning, due to this fact the primary school children are to fulfil complex tasks and as a result, important changes are made in their memory. Without the memory process, learning is inconceivable as the encoding, storage and recognition of information is vital for learning acquisition process. Memory development and its improvement in primary school children is a great concern of the education. The aim of this study is to determine the peculiarities of memory implication at children for learning in primary school.

Cuvinte-cheie
memorie, elevi, învăţare, dezvoltare, corelaţie, cunoștințe.