Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1049 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 13:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376(478) (9) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia, CURILOV, Svetlana. Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici incluzive. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 19-29. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 376(478) | ||||||
Pag. 19-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În școală, copilul cu tulburări de dezvoltare aparține grupului de elevi slabi sau indisciplinați, încălcând deseori regulamentul școlar și normele de comportare, fiind mereu sancționat de către educatori și respins de către mediul școlar (colegi), iar ca urmare este marginalizat. Țnând cont de importanța formării coeziunii grupului școlar, care poate deveni un factor educativ important, ce creează condiții pentru educație în grup și prin grup, presupunem că în condițiile favorabile ale grupului școlar coeziv este posibil să fie menținută starea de bine a fiecărui membru al grupului neomogen. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu dizabilităţi, adaptare, integrare, proces incluziv, coeziune, grup școlar. |
||||||
|