Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1488 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 19:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:37.048 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 AXINTE, Roxana. Paradigme, teorii, modele de intervenție ale consilierii pentru carieră. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 57-60. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:37.048 | ||||||
Pag. 57-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o analiză a conceptelor teoretice, care se regăsesc la baza fundamentării demersului practic, realizat de către specialiști, în nișa activităților de consiliere pentru carieră. Sunt prezentate și analizate conceptele de paradigmă, teorie, model de acțiune/ intervenție. Integrarea informațiilor teoretice, aparținând mai multor teorii specifice de consi-liere, se va regăsi într-un model de intervenție, asumat de către fiecare consilier. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigmă, teorie, model, consiliere pentru carieră. |
||||||
|