Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
825 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 13:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377:371.315.6(478) (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
SM ISO690:2012 GANEA, Eugenia. Analiza contextului și oportunități de integrare a educației de gen în învățământul profesional tehnic din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 24-27. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 377:371.315.6(478) | ||||||
Pag. 24-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul prezentei cercetări, am studiat atât contextul social existent în Republica Moldova, cât și cadrul normativ aferent oportunității ce ține de integrarea educației de gen în sistemul de învățământ profesional tehnic. Metodologia este bazată pe analiza la nivel meta (norme sociale), macro (politici), meso (instituții) și micro (beneficiari). Această metodologie este în special potrivită pentru analiza integrării educației de gen în învățământul profesional tehnic, deoarece abordează un sector anume și oferă o privire multidimensională asupra situației din acest sector |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie de gen, prejudecăți de gen, analiză., „curriculum ascuns” |
||||||
|