Rolul competenţei cadrelor didactice în formarea profesională continuă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1278 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 07:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.134 (38)
Educație (14621)
SM ISO690:2012
BARBĂROȘ, Claudia. Rolul competenţei cadrelor didactice în formarea profesională continuă. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 98-101. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470

Rolul competenţei cadrelor didactice în formarea profesională continuă

The role of the competence of teachers in continuing professional training

CZU: 371.134

Pag. 98-101

Barbăroș Claudia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2018


Rezumat

În articol este abordat obiectivul primordial al politicilor educaţionale din Republica Moldova, care constă în asigurarea calităţii educaţiei. Societatea educaţională marchează actualmente trecerea de la paradigma educaţiei centrate pe școală la paradigma educaţiei permanente, considerată drept viitorul societăţii contemporane.

The article addresses the primary objective of educational policies in the Republic of Moldova, which is to ensure the quality of education. The educational society marks the shift from the school-centered education paradigm to the permanent education paradigm considered the future of contemporary society.

Cuvinte-cheie
cadrul didactic, formare profesională continuă, educaţie permanentă, competenţă.,

Continuous training, permanent education, competence