Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1378 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 11:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:371.12 (12) |
Psihologie (3475) |
Educație (14598) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Demersul formativ al optimiării stabilității emoționale a cadrelor didactice.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2018, nr. 1-2(32), pp. 21-29. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2(32) / 2018 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:371.12 | ||||||
Pag. 21-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conţinutul articolului este un demers formativ de optimizare a stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar. Sunt elucidate dimensiunile valorificării strategiilor psihologice de dezvoltate a stabilităţii emoţionale şi prezentate prevederile structurale ale cadrului formativ. Este analizată şi confirmată statistic eficienţa programului formativ în optimizarea nivelului stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice, înregistrându-se influenţe pozitive şi asupra altor caracteristici psihosociale aflate în interacţiune cu stabilitatea emoţională. |
||||||
Cuvinte-cheie stabilitate emoțională, instabilitate emoţională, cadre didactice, grup experimental, testare, demers formativ, validare statistică, influenţe pozitive semnificative. |
||||||
|