Demersul formativ al optimiării stabilității emoționale a cadrelor didactice.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1378 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-28 11:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:371.12 (12)
Psihologie (3475)
Educație (14598)
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Demersul formativ al optimiării stabilității emoționale a cadrelor didactice.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2018, nr. 1-2(32), pp. 21-29. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2(32) / 2018 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Demersul formativ al optimiării stabilității emoționale a cadrelor didactice.

The formative approach of  optimizing the emotional  stability of teachers.

CZU: 159.942:371.12

Pag. 21-29

Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2018


Rezumat

Conţinutul articolului este un demers formativ de optimizare a stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar. Sunt elucidate dimensiunile valorificării strategiilor psihologice de dezvoltate a stabilităţii emoţionale şi prezentate prevederile structurale ale cadrului formativ. Este analizată şi confirmată statistic eficienţa programului formativ în optimizarea nivelului stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice, înregistrându-se influenţe pozitive şi asupra altor caracteristici psihosociale aflate în interacţiune cu stabilitatea emoţională.

The content of the article presents the formative approach to optimize the emotional stability of teachers from primary education. There are highlighted the dimensions of valorisation of psychological strategies to develop the emotional stability and the structural provisions of the formative framework. There is statistical analyzed and confirmed the effectiveness of the formative program in optimizing the level of emotional stability of teachers, record the positive repercussions and on other psychosocial characteristics that interact with emotional stability.

Cuvinte-cheie
stabilitate emoțională, instabilitate emoţională, cadre didactice, grup experimental, testare,

demers formativ, validare statistică, influenţe pozitive semnificative.