Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1651 136 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 13:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.212:316.472.4-053.5 (1) |
Educație (14642) |
Procese sociale. Dinamică socială (585) |
SM ISO690:2012 ROȘCA, Maria, TOLSTAIA, Svetlana. Rolul relațiilor interpersonale la vârsta micii școlarități. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 206-213. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.212:316.472.4-053.5 | ||||||
Pag. 206-213 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În perioada micii şcolarităţi elevii acumulează activ cunoştinţele sociale fără de care individul uman nu s-ar afirma ca personalitate. Relaţiile interpersonale ale copiilor de vârstă şcolară mică se prezintă a fi bogate în descoperiri cognitive şi trăiri afective, ceea ce determină dezvoltarea școlarului mic. De rând cu celelalte particularițăți ale școlarității mici, un rol la fel de important au particularităţile de vârstă și cele individuale ale copilului. Pe parcursul vârstei şcolare mici copiii manifestă o tendinţă constructivă în relaţionarea cu semenii. |
||||||
Cuvinte-cheie relaţii interpersonale, activitate de învățare., școlar mic |
||||||
|