Cunoaşterea ştiinţifică ca principiu de unificare a educaţiei în cadrul disciplinelor Fizica, Biologia, Chimia
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1101 7
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-20 16:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.46:[53+54+58] (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034)
Fizică (1738)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2031)
Botanică (1773)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Cunoaşterea ştiinţifică ca principiu de unificare a educaţiei în cadrul disciplinelor Fizica, Biologia, Chimia. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2007, nr. 5-6(46), pp. 86-88. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455

Cunoaşterea ştiinţifică ca principiu de unificare a educaţiei în cadrul disciplinelor Fizica, Biologia, Chimia
CZU: 37.016.46:[53+54+58]

Pag. 86-88

Botgros Ion, Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013