The role of the multicultural component of teacher training in Ukraine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
750 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-01 14:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132(477) (1)
Educație (14647)
SM ISO690:2012
KENDZOR, Petro. The role of the multicultural component of teacher training in Ukraine. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 4(98), pp. 14-18. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(98) / 2016 / ISSN 1810-6455

The role of the multicultural component of teacher training in Ukraine

Rolul componentei multiculturale în formarea profesorilor în Ucraina

CZU: 371.132(477)

Pag. 14-18

Kendzor Petro
 
Naional Academy of Educaional Sciences of Ukraine
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

The article presents the characteristic features of the modern teacher training and its multicultural component development in Ukraine.The author’s view on the content of polycultural education efficiency in the system of pre- and inservice teacher training is outlined. The conditions and criteria of polycultural education efficiency in the system of teacher training both in formal and informal education are provided.  

Articolul prezintă trăsăturile caracteristice ale formării moderne a cadrelor didactice şi statutul componentei sale multiculturale în Ucraina. Este prezentată viziunea autorului privind conţinutul educaţiei interculturale în cadrul sistemului de formare iniţială şi continuă a cadrelor didactice. De asemenea, sînt expuse condiţiile şi criteriile de eficienţă ale educaţiei interculturale a profesorilor, atît în cadrul formal, cît şi în cel informal.

Cuvinte-cheie
teacher, student, multicultural education, teacher training, school.,

higher pedagogical institution, in-service teacher training institute