Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 22:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09:005.962.11 (1) |
Organizarea instruirii (552) |
Tipuri de management (318) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Managementul timpului din perspectivă filozofică și pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 16-19. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09:005.962.11 | ||||||
Pag. 16-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O interpretare filozofică și pedagogică a managementului timpului ne poate înlesni înțelegerea conceptului fundamental de timp. Gestionarea corectă a timpului îi conferă sistemului educațional eficiență și dinamism, începînd cu managementul strategic și terminînd cu acțiuni concrete. Alocarea judicioasă a timpului pe discipline de învăţămînt şi pe tipuri de activităţi de învăţare a devenit una dintre problemele de bază și, totodată, un subiect controversat în elaborarea planurilor de studii, în realizarea reformei curriculare. Volumul de timp acordat învăţării poate determina semnificativ calitatea instruirii. |
||||||
Cuvinte-cheie time, time management, quality of education, resource, facets of time. |
||||||
|