Managementul timpului din perspectivă filozofică și pedagogică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
812 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-30 22:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09:005.962.11 (1)
Organizarea instruirii (552)
Tipuri de management (318)
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia. Managementul timpului din perspectivă filozofică și pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 16-19. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455

Managementul timpului din perspectivă filozofică și pedagogică

Time management from the philosophical and pedagogical perspective

CZU: 37.09:005.962.11

Pag. 16-19

Melnic Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

O interpretare filozofică și pedagogică a managementului timpului ne poate înlesni înțelegerea conceptului fundamental de timp. Gestionarea corectă a timpului îi conferă sistemului educațional eficiență și dinamism, începînd cu managementul strategic și terminînd cu acțiuni concrete. Alocarea judicioasă a timpului pe discipline de învăţămînt şi pe tipuri de activităţi de învăţare a devenit una dintre problemele de bază și, totodată, un subiect controversat în elaborarea planurilor de studii, în realizarea reformei curriculare. Volumul de timp acordat învăţării poate determina semnificativ calitatea instruirii.

A philosophical and pedagogical interpretation of time management can facilitate comprehension of the fundamental concept of time. A proper time management ensure educational system efficiency and dynamism, starting with strategic management and ending with concrete actions. A judicious allocation of time, according to school disciplines and types of learning activities, has become one of the basic problems and also a controversial topic of educational plans and of the curricular reform, in general. The time used for learning can significantly determine the quality of education

Cuvinte-cheie
time, time management, quality of education, resource,

facets of time.