Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1047 96 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 14:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1 (233) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Consilierea parentală – parte componentă a programului de intervenție psiho-logopedică. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 3(48), pp. 96-104. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(48) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1 | ||||||
Pag. 96-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se descrie un component important al programului de intervenție psihologopedică – consilierea parentală a părinților care educă copiii cu tulburări de limbaj. Sunt aduse argumente în favoarea unei asemenea abordări a problemei date: implicarea activă a părinților în procesul de depășire a tulburărilor de limbaj și acordarea sprijinului specializat părinților copiilor cu cerințe educative speciale, prin consilierea parentală. Sunt propuse modele ale ședințelor de consiliere parentală, obiective, structură și conținut. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere, consiliere parentală, competență parentală, tulburare de limbaj, program psiho-logopedic. |
||||||
|