Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
702 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:37.017 (1) |
Psihologie (3475) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
SM ISO690:2012 CARANFIL, Narcisa Gianina. Unele aspecte ale inadaptarii adolescentilor contemporani la sarcinile scolaritatii. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 3-4(31), pp. 34-43. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:37.017 | ||||||
Pag. 34-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare își concentrează atenția asupra provocărilor pe care adolescenții contemporani le întâmpină în traiectoria școlarității. În ultimele decenii, au fost observate în multe țări o serie de fenomene indezirabile, precum scăderea motivației în domeniul școlar în rândul elevilor, subrealizarea, eșecul școlar sau abandonul prematur al traseului educațional. Aceste fenomene au la bază o varietate largă de factori. Cunoașterea și înțelegerea complexității subrealizării în domeniul școlar, eșecului și abandonului școlar reprezintă una dintre cele mai importante sarcini strategice pentru profesioniștii care lucrează în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie adolescenţi, școlaritate, adaptare, subrealizare școlară, eşec şcolar, abandon şcolar |
||||||
|