Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-21 18:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:371.132 (1) |
Psihologie (3475) |
Educație (14598) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Nevoia de dezvoltare personală prin automotivare si autoeficacitate în profesia didactică. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 3-4(31), pp. 23-33. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(31) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923:371.132 | ||||||
Pag. 23-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare sunt generalizate idei ale autorilor despre nevoia de dezvoltare personală, automotivare, autoeficacitate. Sunt identificate caracteristici pentru motivarea/ automotivarea în profesia didatică. Scopul cercetării constă în determinarea corelației și diferențelor de manifestare a automotivării și autoeficacității la cadrele didactice. Iar constructul empowerment va fi un construct ipotetic de evaluare/autoevaluar a propriei dezvoltări; o capacitatea de a dezvolta strategii și a colabora cu alții. |
||||||
Cuvinte-cheie automotivare, autoeficacitate, empowerment, nevoia de dezvoltare personală. |
||||||
|