Aspecte conceptuale privind tratarea sistemică a managementului comercial cu produse Agroalimentare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
889 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 03:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439:005 (1)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1519)
Management (1901)
SM ISO690:2012
DIACONU, Tatiana, MIRONOV, Svetlana, PASCARI, Ludmila. Aspecte conceptuale privind tratarea sistemică a managementului comercial cu produse Agroalimentare. In: Economica, 2017, nr. 3(101), pp. 28-38. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(101) / 2017 / ISSN 1810-9136

Aspecte conceptuale privind tratarea sistemică a managementului comercial cu produse Agroalimentare
CZU: 338.439:005
JEL: M11, M21

Pag. 28-38

Diaconu Tatiana, Mironov Svetlana, Pascari Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2017


Rezumat

Comerţul prezintă o importanţă strategică pentru dezvoltarea echilibrată şi viabilă a sistemelor economice şi sociale dintr-o ţară, iar dezvoltarea managementului în activitatea comercială a unei organizaţii reprezintă vectorul principal al succesului în afaceri. Lucrarea pe care o supunem atenţiei abordează probleme extrem de importante ale managementului comercial, care se vrea a fi modern, performant şi, totodată, specific întreprinderilor a căror activitate de bază constă în producerea şi comercializarea produselor agroalimentare.

Trade is of strategic importance for the balanced and viable development of economic and social systems in a country. And the management development of an organization's commercial activity is the main vector of business success. The paper we are addressing approaches extremely important problems of the commercial management, which is meant to be modern, efficient and at the same time specific to the enterprises, whose main activity is the production and marketing of agri-food products.

Cuvinte-cheie
management,

comerţ, sistem, produse agroalimentare, sector agroalimentar