Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectiva principiului optimizării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
611 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-03 10:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (260)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectiva principiului optimizării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 4(68), pp. 8-11. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(68) / 2011 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectiva principiului optimizării
CZU: 37.016.046

Pag. 8-11

Botgros Ion, Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 septembrie 2017


Rezumat

This article updates the concept of optimizing the school curriculumul of two aspects: as quality as a document regulating and eficiency of the educational process organized on this base. Are determined the factors that characterize the quality and effectiveness of school curriculum, offering him a system character. Designing a system of education will provide the competences training school and achieve a quality education.