Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 10:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectiva principiului optimizării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 4(68), pp. 8-11. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(68) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 8-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article updates the concept of optimizing the school curriculumul of two aspects: as quality as a document regulating and eficiency of the educational process organized on this base. Are determined the factors that characterize the quality and effectiveness of school curriculum, offering him a system character. Designing a system of education will provide the competences training school and achieve a quality education. |
||||||
|