Strategii euristice de învăţare eficientă a matematicii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
638 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 23:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (62)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Matematică (1675)
SM ISO690:2012
BRĂDULEAC, Iraida. Strategii euristice de învăţare eficientă a matematicii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 87-90. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455

Strategii euristice de învăţare eficientă a matematicii
CZU: 37.02:51

Pag. 87-90

Brăduleac Iraida12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Colegiul Politehnic, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 septembrie 2017


Rezumat

Utilizînd strategii euristice, am ţinut cont de activitatea creatoare a elevului în procesul de instruire, deoarece lecţiile de matematică cer, în primul rînd, o atmosferă creativă. Înţelegerea profundă şi de durată a acestei materii este imposibilă fără participarea elevului şi fără demersuri creative. Activitatea creativă presupune conceperea unui brand nou: prin intermediul acesteia elevii îşi cultivă noi valori, importante pentru formarea personalităţii ca o entitate publică.

Applying in the lessons of mathematics heuristic strategy, we intended to: activate by requiring students to work with ideas, concepts objects to their revaluation and issuing new options; create links between existing knowledge and new content; create conditions for motivating students to work for knowledge; transform the information into a form that was more accessible to students; provide opportunities to each student to develop their intellectual potential.