Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 23:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (62) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Matematică (1675) |
SM ISO690:2012 BRĂDULEAC, Iraida. Strategii euristice de învăţare eficientă a matematicii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 87-90. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51 | ||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizînd strategii euristice, am ţinut cont de activitatea creatoare a elevului în procesul de instruire, deoarece lecţiile de matematică cer, în primul rînd, o atmosferă creativă. Înţelegerea profundă şi de durată a acestei materii este imposibilă fără participarea elevului şi fără demersuri creative. Activitatea creativă presupune conceperea unui brand nou: prin intermediul acesteia elevii îşi cultivă noi valori, importante pentru formarea personalităţii ca o entitate publică. |
||||||
|