Caracteristici ale procesului didactic în formarea competenţelor la orele de chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
512 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 00:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (39)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2031)
SM ISO690:2012
ŞOITU, Ecaterina. Caracteristici ale procesului didactic în formarea competenţelor la orele de chimie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 1(71), pp. 45-48. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(71) / 2012 / ISSN 1810-6455

Caracteristici ale procesului didactic în formarea competenţelor la orele de chimie
CZU: 37.02:54

Pag. 45-48

Şoitu Ecaterina
 
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 septembrie 2017


Rezumat

Şcoala este un minilaborator de educaţie a tinerei generaţii, strategiile didactice fiind „puntea de legătură” între competenţa profesorului şi competenţa elevului. Numai printr-o conlucrare fructuoasă profesor-elev putem atinge unul din scopurile importante ale instruirii: a preda şi a învăţa cu plăcere, a avea satisfacţie de la rezultatele obţinute, a descoperi împreună tainele chimiei şi miracolele lumii înconjurătoare.

School can be seen as a minilaboratory of education of young generation, where the didactic strategies are mainly placed between teacher’s and pupil’s competences. Only through succefull teacher-pupil collaboration we can achieve an important purpose of training: learn and teach gladly; find satisfaction in achievements; discover together the misteries of chemistry and the miracles of surrounding world.