Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
727 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 22:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1 (47) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464) |
SM ISO690:2012 GAPEI, Oxana. Un pas spre evaluarea autentică – formularul tipizat. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 22-24. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 22-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea personalităţii integre a educaţilor de alte etnii din R. Moldova este condiţionată, în mare măsură, de motivaţia acestora de a învăţa limba română. Învăţînd-o, ei se racordează la condiţiile reale ale mediului existenţial, se pot mai lesne integra cultural-spiritual în Europa. În acest scop se aplică una din metodele eficiente de realizare a educaţiei multilingve – învăţarea prin imersiune. |
||||||
Cuvinte-cheie Romanian language, multilingual education, linguistic immersion, European cultural and spiritual values |
||||||
|