Un pas spre evaluarea autentică – formularul tipizat
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
727 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 22:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.135.1 (47)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464)
SM ISO690:2012
GAPEI, Oxana. Un pas spre evaluarea autentică – formularul tipizat. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 22-24. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455

Un pas spre evaluarea autentică – formularul tipizat
CZU: 37.02:811.135.1

Pag. 22-24

Gapei Oxana
 
Liceul Teoretic "Olimp", s. Puhăceni
 
 
Disponibil în IBN: 24 august 2017


Rezumat

Formarea personalităţii integre a educaţilor de alte etnii din R. Moldova este condiţionată, în mare măsură, de motivaţia acestora de a învăţa limba română. Învăţînd-o, ei se racordează la condiţiile reale ale mediului existenţial, se pot mai lesne integra cultural-spiritual în Europa. În acest scop se aplică una din metodele eficiente de realizare a educaţiei multilingve – învăţarea prin imersiune.

The formation of integral personality of members of different ethnic groups from the Republic of Moldova is greatly conditioned by their motivation to learn the Romanian language. While learning it they get access to real conditions of existential environment and can easier join European cultural and spiritual values.

Cuvinte-cheie
Romanian language, multilingual education,

linguistic immersion, European cultural and spiritual values