Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1093 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 20:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.31-015.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, CERLAT, Raisa. Nivelul stabilității emoționale al cadrelor didactice din învățământul primar în funcție de vârstă, vechime în muncă și mediu de trai. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 82-94. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.31-015.3 | ||||||
Pag. 82-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o analiză a stabilității emoționale a cadrelor didactice din învățământul primar. Rezultatele cercetării evidențiază influența semnificativă pe care o poate exercita mediul de trai și vechimea în munca didactică asupra dinamicii nivelului stabilității emoționale. La fel, sunt identificate particularitățile de gen capabile să confere o notă distinctivă sferei afective în general și stabilității emoționale în particular și este analizată statistic fluctuația grafică a nivelului stabilității emoționale în relație cu factorul vârstă a respondenților. |
||||||
Cuvinte-cheie stabilitate emoțională, cadre didactice, mediu de trai, categorii de vârstă, vechime în muncă, particularități de gen |
||||||
|