Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 09:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01(091) (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
SM ISO690:2012 OPRI-VLĂDUCĂ, Daniela. O lectură a operei lui Spiru Haret din perspectivă pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 2(78), pp. 42-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(78) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01(091) | ||||||
Pag. 42-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul nostru propune o lectură a operei lui Spiru Haret din perspectivă pedagogică. Ca iniţiator al pedagogiei sociale, S. Haret a contribuit la afirmarea unor idei moderne despre educaţie şi instruire, în zona politicii şcolare, formării cadrelor didactice, educaţiei extraşcolare, evaluării cu caracter formativ. |
||||||
Cuvinte-cheie the education reform, university teaching seminar, school legislation, social pedagogy, Extracurricular activities |
||||||
|