O lectură a operei lui Spiru Haret din perspectivă pedagogică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
638 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 09:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01(091) (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034)
SM ISO690:2012
OPRI-VLĂDUCĂ, Daniela. O lectură a operei lui Spiru Haret din perspectivă pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 2(78), pp. 42-44. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(78) / 2013 / ISSN 1810-6455

O lectură a operei lui Spiru Haret din perspectivă pedagogică
CZU: 37.01(091)

Pag. 42-44

Opri-Vlăducă Daniela
 
Şcoala Iosif Gabrea, Văleni-Dîmboviţa
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2017


Rezumat

Studiul nostru propune o lectură a operei lui Spiru Haret din perspectivă pedagogică. Ca iniţiator al pedagogiei sociale, S. Haret a contribuit la afirmarea unor idei moderne despre educaţie şi instruire, în zona politicii şcolare, formării cadrelor didactice, educaţiei extraşcolare, evaluării cu caracter formativ.

The study proposes a reading of the work of Spiru Haret from a pedagogical perspective. As the initiator of social pedagogy, S.Haret contributed to the rise of modern ideas regarding education and teaching, reflected in many areas of education: school policies, teacher education, extracurricular education, formative assessment.

Cuvinte-cheie
the education reform, university teaching seminar,

school legislation, social pedagogy, Extracurricular activities