Repere didactice în abordarea textului noncontinuu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
766 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 14:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2113)
SM ISO690:2012
CARTALEANU, Tatiana. Repere didactice în abordarea textului noncontinuu. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 2(78), pp. 28-31. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(78) / 2013 / ISSN 1810-6455

Repere didactice în abordarea textului noncontinuu
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1]

Pag. 28-31

Cartaleanu Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2017


Rezumat

Articolul se referă la cîteva aspecte ale studierii textului noncontinuu: se propune o clasificare a textelor abordabile în şcoală, se examinează oportunităţile didactice de studiere şi elaborarea a acestora.

The article deals with certain aspects in the study of the noncontinuous text: the author suggests a classification of such texts as approached in school and examines the didactic opportunities for their examination and composition.

Cuvinte-cheie
continuous and noncontinuous texts,

composition, language competence