Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
836 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 12:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:51 (14) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Matematică (1675) |
SM ISO690:2012 RUSULEAC, Tatiana. Aspecte teoretico-practice de utilizare a metodei investigației la matematică în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 49-52. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:51 | ||||||
Pag. 49-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se prezintă unele precizări teoretice aferente investigației ca metodă eficientă de studiere a matematicii în clasele primare. S-a scos în evidență conceptul de investigație, structura, tipologia activităților de cercetare și aspectele care pot fi evaluate. Se descriu activități de investigare aplicabile la treapta primară de învățămînt cu specificarea conținutului mathematic abordat, a scopului, a formei de organizare a elevilor, a materialelor didactice utilizate, a sarcinii de investigare propriu-zise. |
||||||
Cuvinte-cheie investigation, mathematics, primary school, investigative activity, assessing the investigation, typology of investigative activities |
||||||
|