Aspecte teoretico-practice de utilizare a metodei investigației la matematică în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
836 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 12:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:51 (14)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Matematică (1675)
SM ISO690:2012
RUSULEAC, Tatiana. Aspecte teoretico-practice de utilizare a metodei investigației la matematică în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 49-52. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455

Aspecte teoretico-practice de utilizare a metodei investigației la matematică în clasele primare
CZU: 373.3.02:51

Pag. 49-52

Rusuleac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 august 2017


Rezumat

În acest articol se prezintă unele precizări teoretice aferente investigației ca metodă eficientă de studiere a matematicii în clasele primare. S-a scos în evidență conceptul de investigație, structura, tipologia activităților de cercetare și aspectele care pot fi evaluate. Se descriu activități de investigare aplicabile la treapta primară de învățămînt cu specificarea conținutului mathematic abordat, a scopului, a formei de organizare a elevilor, a materialelor didactice utilizate, a sarcinii de investigare propriu-zise.

In this article are introduced some theoretical specifications of the investigation as an effective study method of mathematics in primary school. To consideration was given the concept of investigation, the structure, the typology of the investigative activity and the assessable aspects. Described are the investigative activities applicable to the primary degree of education, specifying the approached mathematical content, the purpose of the investigation, the form of organization of students, the didactic materials, the investigative task itself.

Cuvinte-cheie
investigation, mathematics, primary school,

investigative activity, assessing the investigation, typology of investigative activities