Opțiunea de a învăța limba română. Pe tot parcursul vieții
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
713 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-25 14:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1 (48)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464)
SM ISO690:2012
COSOVAN, Olga. Opțiunea de a învăța limba română. Pe tot parcursul vieții. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 4(92), pp. 22-25. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(92) / 2015 / ISSN 1810-6455

Opțiunea de a învăța limba română. Pe tot parcursul vieții
CZU: 37.016:811.135.1

Pag. 22-25

Cosovan Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Necesitatea de a învăța limba pe tot parcursul vieții nu este pusă la îndoială, dar procedura trebuie structurată din perioada studiilor preuniversitare. Elevul trebuie obișnuit să citească altfel textele literare și prin lectură să învețe limba. Una dintre strategii este realizarea cursului opțional Limba textului artistic, în baza unui text de proporții, relevant pentru limba română actuală.

There is no doubt about the necessity of learning the language throughout one’s lifetime, but this process needs to be structured starting with the school education stage. The students need to be accustomed to read literary texts in a different way, and learn the language through reading. One possible strategy is implementing the optional course The Language of the Literary Text, based on a large text that is relevant for the Romanian language at its current stage.

Cuvinte-cheie
Optional course, Romanian language, literary text, strategy, communication