Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 22:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 HUNCA, Mihaela. Profesionalizarea didactică: profilul şi standardele de referinţă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 22-25. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 22-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesionalizarea didactică se raportează la formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, accentul fiind pus pe înnoirea practicilor profesionale şi completarea formării iniţiale cu noi competenţe. În articol se formulează obiectivele, nivelurile şi regulile cu privire la profesionalizarea didactică. Totodată, se abordează problema standardelor de referinţă în promovarea formării continue a cadrelor didactice şi a profilului profesionistului în educaţie. |
||||||
Cuvinte-cheie professionalisation of teaching, socio-professional training standards, profile professional training program continue, continuing education, initial training |
||||||
|