Profesionalizarea didactică: profilul şi standardele de referinţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
726 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 22:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Educație (14645)
SM ISO690:2012
HUNCA, Mihaela. Profesionalizarea didactică: profilul şi standardele de referinţă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 22-25. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455

Profesionalizarea didactică: profilul şi standardele de referinţă
CZU: 371.13

Pag. 22-25

Hunca Mihaela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 august 2017


Rezumat

Profesionalizarea didactică se raportează la formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice, accentul fiind pus pe înnoirea practicilor profesionale şi completarea formării iniţiale cu noi competenţe. În articol se formulează obiectivele, nivelurile şi regulile cu privire la profesionalizarea didactică. Totodată, se abordează problema standardelor de referinţă în promovarea formării continue a cadrelor didactice şi a profilului profesionistului în educaţie.

Professionalization of teaching is related to initial and continuous training of teachers, focusing on renewal and completion of initial professional practices with new skills. The article formulates objectives, levels and rules on professionalizing teaching. At the same time, address the issue of standards in the promotion of continuous training of teachers and education professionals profile.

Cuvinte-cheie
professionalisation of teaching, socio-professional training standards, profile professional training program continue,

continuing education, initial training