Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
838 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:53 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
Fizică (1738) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela, ŞARGOROVSCHI, Sergiu. Proiectarea constructivistă – siguranţă în eficientizarea procesului educaţional la fizică. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 44-48. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:53 | ||||||
Pag. 44-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Constructivist principles for the design of learning activities in Physics courses that will provide a dynamic and effective educational progress depends on the skills of the teacher. Namely the teacher adapts curriculum content, means and methods of active / interactive teaching and learning that take into account the intellectual particularities of the students’ personality. In this context, in the article is presented a constructivist methodology model that fosters efficiency in education in physics lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivist, eficienţă, proces educaţional, proiectare constructivistă, model constructivist, experimentul de fi zică, progresul elevului |
||||||
|