Proiectarea constructivistă – siguranţă în eficientizarea procesului educaţional la fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
838 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:53 (11)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
Fizică (1738)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela, ŞARGOROVSCHI, Sergiu. Proiectarea constructivistă – siguranţă în eficientizarea procesului educaţional la fizică. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 44-48. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470

Proiectarea constructivistă – siguranţă în eficientizarea procesului educaţional la fizică
CZU: 37.016.046:53

Pag. 44-48

Botgros Ion1, Gordienco Angela2, ŞargorovschI Sergiu3
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău,
3 Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2017


Rezumat

Constructivist principles for the design of learning activities in Physics courses that will provide a dynamic and effective educational progress depends on the skills of the teacher. Namely the teacher adapts curriculum content, means and methods of active / interactive teaching and learning that take into account the intellectual particularities of the students’ personality. In this context, in the article is presented a constructivist methodology model that fosters efficiency in education in physics lessons.

Proiectarea constructivistă a activităţilor didactice la orele de fizică care va asigura un caracter dinamic și eficient a procesului educaţional depinde de măiestria profesorului. Anume profesorul adaptează conţinuturile curriculare, mijloacele și metodele active/interactive de predare–оnvăţare ce ţin cont de particularităţile intelectuale ale personalităţii elevului. În acest context, în articol este prezentat un model metodologic constructivist care favorizează eficienţa оn procesul educaţional la lecţiile de fizică.

Cuvinte-cheie
constructivist, eficienţă, proces educaţional,

proiectare constructivistă, model constructivist, experimentul de fi zică, progresul elevului