Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2035 127 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923 (460) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 PLATON, Inga. Dimensiuni experimentale ale dezvoltării inteligenţei sociale în perioada formării personalităţii în adolescenţa timpurie. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 1-2(30), pp. 13-25. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2(30) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923 | ||||||
Pag. 13-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt descrise rezultatele studiului experimental-formativ privind dezvoltarea inteligenţei sociale în adolescenţa timpurie, care a fost iniţiat pentru a înţelege comportamentul uman în termenii adaptabilităţii şi funcţionalităţii în contextul contemporan al societăţii noastre. În cadrul experimentului formativ ne-am propus să dezvoltăm nivelul de inteligenţă socială care determină caracterul adecvat al înţelegerii capacităţii de cunoaştere comportamentală şi comunicaţională în procesul de formare şi stabilire a personalităţii adolescentului, ceea ce, în consecinţă, va facilita adaptarea adolescenţilor la condiţiile şi cerinţele noi de interrelaţionare şi funcţionare eficientă la maturitate. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea inteligenţei sociale, performanţe comportamentale, interacţiune socială eficientă, experimentul de formare, factori de personalitate, adolescenţă timpurie, intervenţie psihologică |
||||||
|