Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
772 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.141:371.132:37.015.3 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 PASCARU-GONCEAR, Valeria. Pregatirea studenţilor in vederea formarii competenţei de consiliere psihopedagogica. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 109-113. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.141:371.132:37.015.3 | ||||||
Pag. 109-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experienţa mai multor ţări indică asupra faptului că introducerea activităţilor de consiliere psihopedagogică realizate de profesori sau grupuri de profesori, specialişti în depăşirea şi rezolvarea problemelor educaţionale, nu doar facilitează activitatea cadrelor didactice, dar şi îmbunătăţeşte procesul instructiv-educativ. Deoarece consilierea psihopedagogică este realizată în special de către cadrele didactice în şcoală, în scopul asigurării unui nivel optim al procesului de pregătire al studenţilor, viitoare cadre didactice, competente a desfăşura activităţi de consiliere psihopedagogică, instituţiile de învăţământ superior propun programe şi activităţi multidimensionale. Formarea studenţilor este un proces prin care se asigură calitatea educaţiei, pe parcursul căruia candidaţii dobândesc cunoştinţe teoretice şi îşi formează abilităţi practice necesare desfăşurării activităţii lor. Însă, oricât de multe cunoştinţe în domeniu ar avea studentul, dacă el nu dispune de abilităţi practice de soluţionare optimă a problemelor de învăţare, calitatea şi eficienţa muncii acestuia lasă de dorit. Deci, transpunerea în practică a cunoştinţelor de specialitate ţine de calităţile personale ale individului. Aceste calităţi capătă contururi şi se structurează într-un stil specific în procesul de formare/dezvoltare a competenţei de consiliere psihopedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de consiliere psihopedagogică, autocercetare, metodologie de formare a competenţei de consiliere psihiopedagogică, cadru didactic, cunoştinţe, abilităţi, atitudini, performanțe, autocunoaştere, imagine de sine |
||||||
|