Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1476 110 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.124 (38) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2600) |
SM ISO690:2012 COMENDANT, Tatiana. Personalitatea cadrului didactic – condiţie fundamentală in procesul instructiv-educativ universitar. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2015, nr. 4(27), pp. 86-90. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 4(27) / 2015 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.124 | ||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În sistemul contemporan de educaţie, unul dintre principalii indicatori care trasează reforma învăţământului superior european este învăţământul centrat pe student. La realizarea activităţilor instructiv-educative își aduc aportul trei factori cu rol determinant: studenţii universităţii, cadrele didactice și instituţia de învăţământ superior. În lucrare este pusă în valoare personalitatea cadrului didactic; este abordată problema calităţii studiilor în baza unui tip nou de organizare a educaţiei universitare; sunt înaintate repere de atingere ale progresului în învăţământ prezentate pe momentele ciclului PDCA; se accentuează latura formativ-informativă a agenţilor implicaţi în educaţie – cadru didactic și student și rolul îndeplinit de aceștia în mediul universitar. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, pedagog, proces instructiv-educativ, învăţământ centrat pe student, cunoaştere, cunoştinţe, competențe, cadru didactic (educator, profesor), student (educabil), instituţie de învăţământ superior (universitate) |
||||||
|