Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1031 106 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 14:36 |
SM ISO690:2012 BUZDUGAN, Adriana. Strategiile mixului de marketing pentru companiile din Republica Moldova. In: Studii Economice, 2014, nr. 2, pp. 87-99. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 87-99 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Formularea de strategii şi centrarea întregului management asupra lor favorizează, de regulă, luarea în considerare a intereselor principalilor acţionari ai firmei. Ca urmare, gradul de implicare constructivă a acţionarilor în activitatea firmei va fi sensibil mai intens şi mai eficace. Strategia, trasând traiectoria de evoluţie a firmei pe o perioada relativ îndelungată, asigura salariaţilor o direcţionare raţională a eforturilor, o consistenta si convergenta in timp a deciziilor si acţiunilor, subordonate atingerii unor obiective precis si riguros conturate. |
|||||||
Cuvinte-cheie strategii, produs, preţ, promovare, diferenţiere, plan de marketing, analiza SWOT, plasare, obiective de marketing. |
|||||||
|