Tabla interactivă: aplicaţii în predarea–învăţarea–evaluarea Educaţiei muzicale în gimnaziu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1122 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 17:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.2:004:78 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4031)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4228)
Muzică (1814)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Tabla interactivă: aplicaţii în predarea–învăţarea–evaluarea Educaţiei muzicale în gimnaziu. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 106-111. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470

Tabla interactivă: aplicaţii în predarea–învăţarea–evaluarea Educaţiei muzicale în gimnaziu
CZU: 37.018.2:004:78

Pag. 106-111

Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2016


Rezumat

Evoluţia rapidă a Tehnologiei Informaţiei şi Comunicării (TIC) poate oferi noi instrumente de lucru pentru creaţie in orice domeniu artistic, inclusiv in cel muzical. E de la sine inţeles că pentru folosirea cat mai adecvată a acestor instrumente se impune asimilarea cat mai temeinică a modului de lucru cu acestea. Tabla interactivă oferă posibilităţi majore pentru diversificarea procesului educaţional la educaţia muzicală.

The rapid evolution of Information and Communication Technology (ICT) can offer new tools for artistic creation in any artistic field, including the music field. It understood that for use of more adequate of these tools is necessary as more robust to assimilate of how to work with them. The interactive board offer major possibilities for diversification of educational process of music education.

Cuvinte-cheie
educaţie muzicală, Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor, noile tehnologii, multimedia, tablă interactivă,

soft educaţional