Formarea continuă a profesorului – deziderat al şcolii contemporane
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1226 162
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 22:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Educație (14624)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Formarea continuă a profesorului – deziderat al şcolii contemporane. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 92-96. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470

Formarea continuă a profesorului – deziderat al şcolii contemporane
CZU: 371.13

Pag. 92-96

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2016


Rezumat

Articolul prezintă o sinteză a evoluţiei conceptului de formare continuă in diverse surse de specialitate. Astfel, sunt date principiile formării continue, orientările pentru formarea continuă, componentă esenţială in reformarea şcolii de astăzi.

L’article presente une synthese de l’evolution de la notion de formation continue dans diverses sources specialisees. Il y a les principes de la formation continue, les orientations de la formation continue, une composante essentielle de la reforme de l’ecole d’aujourd’hui.

Cuvinte-cheie
formare continuă,

principii de formare continuă, orientări ale formării continue