Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1226 162 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 22:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Educație (14624) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Formarea continuă a profesorului – deziderat al şcolii contemporane. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 92-96. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 92-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o sinteză a evoluţiei conceptului de formare continuă in diverse surse de specialitate. Astfel, sunt date principiile formării continue, orientările pentru formarea continuă, componentă esenţială in reformarea şcolii de astăzi. |
||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, principii de formare continuă, orientări ale formării continue |
||||||
|