Perspective de aplicare a metodei proiectului în dezvoltarea comunicării orale la elevi la lecţiile de limbă franceză
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1215 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 18:44
SM ISO690:2012
SUHAN, Claudia. Perspective de aplicare a metodei proiectului în dezvoltarea comunicării orale la elevi la lecţiile de limbă franceză . In: Revistă de știinţe socioumane , 2007, nr. 3(7), pp. 51-56. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(7) / 2007 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Perspective de aplicare a metodei proiectului în dezvoltarea comunicării orale la elevi la lecţiile de limbă franceză

Pag. 51-56

Suhan Claudia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 mai 2016


Rezumat

The main objective of a foreign language lesson is the formation of communicative competences. Within the methodological project, the active ways of oral communication means the spreading of information found in different sources, the change of opinions according to the found information, the exchange of values etc… A change of teaching in education is taking place, and for the efficiency of this fact the project of teaching must be combined with the project of studying and both of them should generate like formation – development. The use of TIC enlarges the contests, where the projects can be implemented, especially those in groups, encouraging the education and creating new possibilities of real communication and not constrained ones.

Cuvinte-cheie
comunicare orală, metoda Proiectului, proiect, comunicare de grup, coeziune de grup, vorbire orală, învăţare eficientă, proces de predare-învăţare, gândire divergentă, lider, performanțe,

competenţe de comunicare orală, comunicare reală, comunicare mediatizată, TIC (tehnologii informaţional computerizate), gestionarea proiectului, etapele proiectului, funcţiile proiectului, formarea elevilor,

moderator