Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1312 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 14:47 |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 1(11), pp. 1-4. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 1(11) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
Pag. 1-4 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Learning through discovering as a way of pragmatic studying lays stress on a direct experience of pupil and through it pupil learn how to study. Discovering involves application, problem-solving, critique, evaluation, (problem/situation solving through creativity). |
|||||||
|