Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-09 15:42 |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate.. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 37, pp. 9-15. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 37 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
Pag. 9-15 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi |
|||||||
Cuvinte-cheie copii cu cecitate, pregătirea către şcoala, modele psihopedagogice, componenta intelectuală, componenta relaţional - socială, componenta psiho - motrică. |
|||||||
|