Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2423 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 00:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8:811.111 (13) |
Educație (14649) |
Limba engleză (691) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. Models of teaching a foreign language in personalized learning. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 30-34. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8:811.111 | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea personalizată este, cu siguranță, o teorie revoluționară a educației, care, prin programul său flexibil și opțional, onorează și recunoaște talentul unic, aptitudinile, pasiunile și atributele fiecărui student, precum și obstacolele și provocările învățării. Cadrul didactic poate recurge la diferite modele, pentru a armoniza predarea cu stilurile de învățare ale studenților, cu abilităţile, interesele, posibilităţile cognitive, dar și pentru a improviza spectrul acestora pentru dezvoltarea domeniilor cognitiv și metacognitiv și a potențialului intelectual al studentului. Modelele de predare a limbii engleze, care pot fi, cu siguranță, funcționale în abordarea personalizată, sunt: modelul investigației de grup, modelul organizatorilor de progres, modelul dezvoltării intelectuale, modelul de predare nondirectivă, modelul gândirii inductive, modele de modificare comportamentală, modelul de învățare pe bază de abilități și aptitudini, modelul adaptării diferențelor individuale. |
||||||
Cuvinte-cheie modelul investigației de grup, modelul organizatorilor de progres, modelul dezvoltării intelectuale, modelul de predare nondirectivă, modelul gândirii inductive, modelul de modificare comportamentală, modelul de învățare pe bază de abilități și aptitudini, adaptarea la diferențele individuale, activitate metaforică, sinectica |
||||||
|