Models of teaching a foreign language in personalized learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2423 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 00:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8:811.111 (13)
Educație (14649)
Limba engleză (691)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. Models of teaching a foreign language in personalized learning. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 30-34. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Models of teaching a foreign language in personalized learning
CZU: 372.8:811.111

Pag. 30-34

Şchiopu Lucia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2016


Rezumat

Învățarea personalizată este, cu siguranță, o teorie revoluționară a educației, care, prin programul său flexibil și opțional, onorează și recunoaște talentul unic, aptitudinile, pasiunile și atributele fiecărui student, precum și obstacolele și provocările învățării. Cadrul didactic poate recurge la diferite modele, pentru a armoniza predarea cu stilurile de învățare ale studenților, cu abilităţile, interesele, posibilităţile cognitive, dar și pentru a improviza spectrul acestora pentru dezvoltarea domeniilor cognitiv și metacognitiv și a potențialului intelectual al studentului. Modelele de predare a limbii engleze, care pot fi, cu siguranță, funcționale în abordarea personalizată, sunt: modelul investigației de grup, modelul organizatorilor de progres, modelul dezvoltării intelectuale, modelul de predare nondirectivă, modelul gândirii inductive, modele de modificare comportamentală, modelul de învățare pe bază de abilități și aptitudini, modelul adaptării diferențelor individuale.

Cuvinte-cheie
modelul investigației de grup, modelul organizatorilor de progres, modelul dezvoltării intelectuale, modelul de predare nondirectivă, modelul gândirii inductive, modelul de modificare comportamentală, modelul de învățare pe bază de abilități și aptitudini, adaptarea la diferențele individuale, activitate metaforică,

sinectica