Formele de turism care valorifică componentele atractive ale destinaţiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
904 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 13:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478) (62)
Turism (538)
SM ISO690:2012
CAVCALIUC, Ina, CAVCALIUC, Sergiu. Formele de turism care valorifică componentele atractive ale destinaţiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2015, nr. 7(87), pp. 127-130. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(87) / 2015 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Formele de turism care valorifică componentele atractive ale destinaţiei
CZU: 338.48(478)

Pag. 127-130

Cavcaliuc Ina, Cavcaliuc Sergiu
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2016


Rezumat

Atractivitatea unei destinaţii depinde de resursele turistice existente şi de modul în care acestea sunt percepute de turişti. Componentele ofertei turistice nu au aceeaşi importanţă în cadrul ierarhiei stabilite de consumatori în vederea satisfacerii motivaţiilor turistice, deoarece permanent există posibilitatea de a le completa, substitui sau compensa unele cu altele, de a modifica ponderea importanţei fiecăruia în cadrul consumului turistic. Componentele de atractivitate a teritoriului stimulează interesul potenţialilor turişti, pentru a le vizita, satisfăcând diferite motivaţii turistice.

The attractiveness of a destination depends on the existing tourism resources and how they are perceived by tourists. Tourism supply components have not the same importance in the hierarchy established by consumer in order to satisfy its travel motivations, because there is the possibility of complete, substitute or offset each other, to modify the importance of each in the share of tourism consumption. Attractive components of the territory stimulate interest of potential tourists to visit them, satisfying different travel motivations.

Cuvinte-cheie
produs turistic, ecoturism, dezvoltare durabilă, resurse naturale,

turismul grădinilor, turism speologic, motivaţie turistică, atractivitatea destinaţiei, turism de circumstanţă.