Choosing the teaching profession among dance students
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
749 2
Ultima descărcare din IBN:
2017-04-16 13:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.124:793.3 (1)
Educație (14642)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
SM ISO690:2012
PERLSHTEIN, Talia. Choosing the teaching profession among dance students. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 213-220. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Choosing the teaching profession among dance students
CZU: 371.124:793.3

Pag. 213-220

Perlshtein Talia
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2015


Rezumat

This research focuses on identifying the motivations for choosing teaching, the level of commitment and satisfaction from this choice of observant dance students. The data was collected with a structured questionnaire developed especially for the research. According to the findings the questionnaire is valid. The intrinsic-educational and altruistic motivations were found to predict commitment to teaching. In addition, the socialization agents – family members and friends – were found to have an emotional influence, while teachers influence through modeling.

Prezenta investigaţie este axată pe identificarea motivaţiei pentru alegerea metodei de predare a dansului, a nivelului de angajament şi de satisfacţie din această alegere a elevilor de dans ce respectă tradiţia. Datele au fost colectate cu ajutorul unui chestionar elaborat şi structurat special pentru această cercetare. Potrivit constatărilor, chestionarul poate fi considerat valid. Au fost găsite motivaţii altruiste şi intrinseci-educative pentru a profesa predarea dansului. În plus, s-a atestat că agenţii de socializare – membrii familiei şi prietenii – exercită o influenţă emoţională, în timp ce cadrele didactice – o influenţă prin modelare.

Cuvinte-cheie
dance, teaching, students, motivations, intrinsic, extrinsic, altruistic, socialization, questionnaire.