Males and females differences in learning a second language
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1146 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811'23-055.15-055.25 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Limbi (3260)
SM ISO690:2012
BAHEEJ, Kassem. Males and females differences in learning a second language. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 134-136. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Males and females differences in learning a second language
CZU: 37.016:811'23-055.15-055.25

Pag. 134-136

Baheej Kassem
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2015


Rezumat

This article puts into discussion the issue of males and females differences in learning a second language. Our experience throughout many years showed the advancement of females in achievements over males. Girls got higher marks in all learning subjects than boys, almost all the students in our school who had excellent achievements were girls. This proves the determination and the interest of females to study and succeed in learning as many other cases. The research data already support the notion that females and males may use different strategies to learn a second language.

Acest articol pune în discuţie tema diferenţelor de gen în învăţarea limbii străine la elevi. În cadrul experienţei noastre profesionale am constatat că fetele înregistrează un progres mai mare comparativ cu băieţii în învăţarea limbilor străine. Astfel, majoritatea elevilor care au obţinut note înalte la toate subiectele de învăţare la limba străină sunt de sex feminin. Aceasta demonstrează determinarea şi interesul fetelor de a studia şi a obţine succese în învăţare. Datele cercetărilor relevă ideea că fetele şi băieţii utilizează diferite strategii de învăţare a limbii străine.

Cuvinte-cheie
sex differencies in learning, cognitive sex differencies, functional cerebral asymmetry.,

educational atmosphere